Daržovių dieta

Daržovių dieta gana įvairi, joje daug vitaminų, maisto medžiagų, ląstelienos. Laikantis daržovių dietos nerekomenduojama daržovių sūdyti ar dėti prieskonių – užteks tik pagardinti alyvuogių aliejumi. Daržovių dieta gerai veikia žarnyno, skrandžio mikroflorą, pagerėja odos, plaukų ir nagų būklė, atsikratoma organizme susikaupusių riebalų. Šią dietą galima vertinti kaip iškrovos dietą organizmui – po jos lengviau metamas svoris.

Dienos norma

1,2–1,8 kg bet kokių daržovių (išskyrus bulves), pasiruoškite bet kokiu būdu – šviežias, apdorotas garais, virtas, troškintas. Kepti daržovių negalima, nebent ant grotelių orkaitėje. Šį kiekį padalinkite į 6 porcijas ir suvalgykite per vieną dieną, laikydamiesi vienodų laiko intervalų. Galima daryti mišraines, salotas arba kaskart valgyti atskiras daržoves.

Pliusai

Laikantis daržovių dietos nereikia griežtai dozuoti suvalgomo daržovių kiekio – galima valgyti tiek, kiek reikalauja jūsų alkio jausmas. Tačiau persivalgyti irgi nereikia: grįžus prie įprastos mitybos, ištampytas skrandis reikalaus tokio pat maisto kiekio, nors jo kaloringumas bus visiškai kitoks negu daržovių. Be to, suvalgius daug daržovių, organizmas visą energiją skirs virškinti, ne riebalams deginti.

Minusai

Nėra organizmui reikalingo paros baltymų ir riebalų kiekio, o bandymas kompensuoti šį stygių dažnai turi priešingą negu norima poveikį – norisi suvalgyti ką nors sotaus ir riebaus…

Pavyzdinis receptas: daržovių salotos

Stambia tarka sutarkuokite 100 g šviežių burokėlių, 100 g virtų burokėlių, 100 g šviežių morkų, pridėti 2 valg.šaukšt. žaliųjų žirnelių, 50 g svogūnų laiškų, 1–2 skilteles susmulkinto česnako, 1 raugintą agurką. Viską pagardinkite alyvuogių aliejumi ir citrinų sultimis arba actu.

Gairės: , , , ,

Komentarai: 4

  1. Ilona 2010-03-31 at 11:52 #

    Kiek dienų reikia laikytis šios dietos?

  2. gintare 2010-04-11 at 22:04 #

    turbut laikytis iki tol kol numesi bent pora kg..man per ziauri si dieta nes negaliu be duonos ir makaronu..

  3. giedre 2012-02-26 at 23:08 #

    Siuo metu jau laikausi panasios dietos,troskinu darzoves is pakeliu, verdu vandenyje, ir prie virtu kartais valgau zaliu,bt salia visada yra ,,tikro”maisto,ryte vienas kiausinis arba lasisos keli gabaliukai sudytos,salotom skirtos,ir darzoviu kupstelis, pietai vistienos gabaliukas ir troskintos darzoves is maiseliu(saldytos)ir kupstelis zaliu su (citrinos sultim, siek tiek medaus ir garsticiu ant sauksto galo,sumaisau is siu dalykeliu padaziuka, bet ji kartais ketalioju, nes skrandziui nelabai gerai tiek citrinos gauti per diena)vakare troskinau darzoves,kelis saukstus burokeliu ir grikiu koses kokie trys saukstai.Laikausi tik nuotreciadienio, bet kol kas jauciu tik putima, zinau kad taip turi buti, nes organizmas priesinasi tokiam kiekiui darzoviu:(as ir anksciau valgydavau darzoviu, tik sias ateinancias savaites ruosiuosi tai daryti vietoj kito maisto, jei pavyks numesti butinai parasysiu:))Juk pavasaris, norisi be rupesciu tilpti i dydi M be jokiu bangeliu:)

  4. gabe 2012-03-13 at 16:20 #

    ”:))Juk pavasaris, norisi be rupesciu tilpti i dydi M be jokiu bangeliu:)
    o koks ugis tavo ? mano 1,60 sveriu 54,400kg siekiu suliekneti iki xs dydzio:)))

Komentuoti